Thing is.. Jeg mangler inspiration som Master.. Den er bare lige som forsvundet i livet som familiefar.. Med 4 børn.. Og et job med skiftende arbedstider og weekendvagt hver 4. weekend..
Thing is.. Det er faktisk ikke noget jeg selv har lagt mærke til.. Men det har min kvinde.. Og det er faktisk gået hen og blevet et problem i vores forhold.. Da hun har svært ved at bevare "respekten" for mig som Master..
Og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre.. Og jeg risikerer på sigt at miste min kvinde hvis vlaget skal stå mellem mig og universet..
Jeg prøver at ræsonere mig frem til hvad der var fedt og inspirerende i starten af vores forhold.. Hvor vi var lidt mere udadvendte.. Gik i klub osv.. Tænker lidt at få hende med på det igen.. Det at komme ud i miljøet igen kan birnge en del tilbage.. For det sidste par år har miljøet kun eksisteret inden for vores 4 vægge..
Men jeg er som sagt i vildrede og på hælene.. Vil meget gerne bede om råd og vejledning.. Hvis der er nogen som lignende erfaringer eller nogen som minder om..